הדברה בחיפה

הדברה בחיפה  – הכול על הדברה ביולוגית

 תנועות חברתיות ירוקות בחיפה מובילות מהלך למען הפיכתה של חיפה לעיר מסעדנות נמליםמודרנית, נקייה מחומרים מסוכנים, מזיהום הסביבה ומקרינה מסוכנת. חלק מרכזי במהלך זה הינו מיגור המזיקים בחיפה על ידי ביצוע הדברה בחיפה . אבי המדביר יכול לבצע הדברה בחיפה בהצלחה ובמקצועיות.

 הדברה בחיפה – הדברה ביולוגית

העיקרון הבסיסי של הדברה ביולוגית הוא עשיית שימוש באויב טבעי של  אוכלוסיית מזיקים על מנת להפחית את כמות המזיקים באזור הנגוע. כדאי להבין שכשמדברים על הדברה ביולוגית לא מדברים בהכרח על חידוש מודרני של התקופה האחרונה, כבר אלפי שנים שהאדם מטפח בחצר ביתו חתולים כדי שיהרגו את העכברים. מודל זה אומץ ושוכלל בשנים האחרונות כשהתברר לכל שהחומרים הכימיים אשר משמשים בדרך כלל להדברה הינם רעילים וגורמים נזק עצום לאדם ולטבע.

 הדברה ביולוגית-יתרונות

 1. בהדברה בחיפה בשיטה הביולוגית אין שימוש בחומרים רעילים ומסוכנים משום סוג שהוא.

2. הטיפול במזיקים בשיטה הביולוגית יעיל בעיקר לחללים קטנים ומחסל לחלוטין את כל אוכלוסיית הזוחלים והמזיקים.

3. החרקים הטורפים אשר נועדו למגר את המזיקים המציקים אינם גורמים שום נזק לצמחייה, אלא רק ממגרים את המזיקים.

4. כאשר ההדברה הביולוגית בוצעה בהצלחה ואין מזיקים בסביבה גם אוכלוסיית הטורפים מדלדלת בטבעיות כי אין להם יותר מזון.

5. הדברה בחיפה במודל הביולוגי יכולה להתבצע באופן אוטומטי אך יש כאן צורך הפיקוח ובקרה קפדניים.

 בישראל עושים שימוש בהדברה ביולוגית כדי למגר יתושים במקורות מים. במקרה זה נעשה שימוש בדג גמבוזיה. גם בתחומי החקלאות נעשה שימוש בהדברה ביולוגית בעיקר נגד גורמי מחלות בחקלאות כמו פטריות וחיידקים.

אין ספק כי זו שיטה שממזערת באופן כמעט מלא פגיעה בבריאותו של הציבור ובאיכות הסביבה. הדברה ביולוגית הפכה בשנים האחרונות לזולה יותר, פופולארית יותר ואף נכונה יותר מהרבה בחינות.

אם אתם נדרשים לבצע הדברה בשטחים חקלאיים פתוחים או בשמורות טבע אין ספק כי  אתם זקוקים לשרותי הדברה של מדביר מקצועי ואמין.

חייגו אל אבי המדביר המדביר של חיפה 054-4386025