הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב – אל תהססו! הצטרפו כבר עכשיו להדברה הירוקה!

כבר הרגלתם לחיות עם החרקים והג’וקים שמתרוצצים בבתיכם? כבר נהיה אצלכם דבר שבשגרה לשתות את כוס הקפה שלכם בבוקר ולמצוא בתוכה מספר עכברים. תוצאה של הזנחת מערכת הביוב? רב של חרקים מעופפים? החברים הכי טובים של ילדכם אלו המקקים? אם  תשובתכם על כל השאלות האלה היא כן, דעו לכם כי אתם חיים ברמת חיים נמוכה מאוד וזה לא צריך להיות ככה, אפילו שאתם גרים בתל אביב.

הדברה בתל אביב היום זה דבר יותר פשוט משחשבתם. התהליך קצר, לא צריך לפנות את הבית ולא צריך לסבול מגזים רעילים שלושה ימים אחרי ההדברה.

הדברה בתל אביב היום יותר משוכללת משחשבתם. אין שום סיבה למה לא לעשות הדברה בתל אביב . ומי שלא עושה? מפסיד ובגדול.

הדברה בתל אביב – כל מה שרציתם לדעת על ההדברה הירוקה.

הדברה בתל אביב היום מבצעים רק על ידי מדביר מקצועי ומנוסה שבקיא בשיטות ההדברה הירוקה. אין שום סיבה בעולם למה לא לעזור לעולם שלנו להיות ירוק יותר, למנוע כניסת רעלים לגוף שלנו ולבית שלנו.

היום, הדברה בתל אביב עושים רק בשיטת ההדברה הירוקה. בשיטה זו מרססים חומרים אקולוגיים שאינם רעילים ואף להפך, הם מאוד טובים לסביבה במיוחד לפרחים לצמחים. חומרים אלו פועלים את אותה פעולה של החומרים הרעילים רק בצורה טובה יותר וירוקה יותר.

היתרון הגדול בהדברה הירוקה שאין צורך לפנות את הבית למספר ימים בעת ביצוע ההדברה וכמובן שבבית עם הילדים היתרון הגדול ביותר הוא שלא צריך להיות היסטריים אחר כך שהילדים חלילה יכניסו לפה חפץ שהיה על הרצפה בשעת ההדברה.

הדברה בתל אביב- הכן ביתך להדברה!

מה צריך לעשות לפני בוא המדביר? 

מומלץ להרים את כל החפצים מהרצפה, להזיז ארונות וכבדים או ספות על מנת שהמדביר יוכל להדביר גם מתחתם.מומלץ להוריד מצעים ווילונות ולכבס אותם היטב. ניתן להוסיף חומץ למכונת הכביסה, לתא שבו שמים את אבקת הכביסה, דבר זה אינו פוגע באיכות הכביסה, אך מרחיק את החרקים. החרקים אינם סובלים את הריח של החומץ וכך תהיו בטוחים שהם לא יתקרבו יותר למיטתכם.