הדברה

 הדברה היא שם כולל לתחום רב ענפים וסוגים שונים. הדברה היא התשובה עבור כל האנשים המחפשים פתרון מפני המזיקים, המכרסמים ושאר מיני חרקים ומעופפים המבקרים דרך קבע אצלם בבית. רוב האנשים אינם מוכנים לסבול את האורחים הלא קרואים הללו, ומחפשים בנרות אחר פתרון שיגאל אותם מייסורי הקיץ ואוכלוסיות החרקים המתעוררות. התשובה המיידית והפשוטה כיום היא הדברה, לכל אחד הסוג המתאים לו, לצרכיו הפרטיים ולאופי הבעיה שאיתה הוא מתמודד. בעיות החרקים יכולות להיות שונות בתכלית זו מזו, החל מתיקנים וכלה ביתושים קטנטנים אך מעיקים, ולכולם מתאימה הדברה ירוקה שתפתור את הבעיה בקלות ובנעימות.

הדברה – המדריך למזמין המתחיל

הדברה של מכרסמים

הדברה זו נפוצה מאוד ונצרכת בכל מקום בו רואים מכרסמים מטיילים באזור. מכרסמים נחשבים לא רק למפגע אסתטי המכער את פני הבית השכונה, אלא למפגע תברואתי בו יש לטפל בהקדם. כאשר בוחנים את הבעיה מבינים את חומרתה, כאשר ניתן לראות כי מכרסמים נגועים עלולים להעביר לאדם מחלות קשות כגון כלבת, העלולה לגרום אפילו למוות בקרב הננשכים. כדי להימנע מהצרה ולהחזיר את השקט לרחובות, רצוי לבצע הדברה בהקדם, כך שהמדבירים ייעלמו לפני שתספיקו לשים לב שהם חסרים.

הדברה של חרקים

הדברה מסוג זה נפוצה בעיקר בחודשי הקיץ, אך יש לה קונים לאורך כל השנה. הדברה מסוג מיועדת בעיקר למזיקים מסוג תיקנים ושאר זוחלים נוספים, וחלקית יעילה גם עבור נמלים. הנמלים נחשבות לאחד החרקים העקשניים ביותר בבתים, ועל כן האחריות הניתנת על הדברת נמלים היא מוגבלת. לעומת זאת, על כל הדברה של מזיקים שתיעשה אצל מדביר מוסמך, תוענק תעודת אחריות של תקופות שונות, המתחייבות לבית נקי מחרקים ושקט נפשי לדיירים.

הדברה של מעופפים

הדברה זו נחשבת פחות נפוצה, אך ישנם מקומות בהם היא נצרכת באופן בהול. כאשר מחוץ לבית או ברחוב ישנו מאגר מים עומדים ומעליו מתחילים לרחף חרקים חשודים, זהו הזמן המתאים לבצע הדברת מעופפים. מעופפים מעל מאגרי מים אלו הם לרוב יתושים הנושאים עימם מחלות העלולות להיות קטלניות לנעקצים על ידם. מסיבה זו מומלץ לבצע את ההדברה במהירות האפשרית.

זקוקים להדברה טובה במיוחד?  חייגו לאבי המדביר 054-4386025