הדברה אלקטרונית

הדברה תעניק לכם שלווה

הדברה אלקטרונית אולי לא תפתור לכם את כל הצרות בחיים, אבל היא בהחלט תוריד לכם את הדאגה לחרקים שמסתובבים לכם בין הרגליים. עד שמחליטים על ביצוע הדברה עלול לעבור לא מעט זמן. הרי צריך לעבור על המדבירים הקיימים בשוק ולבחון את הכישורים שלהם. באלו חומרים כל אחד מהם משתמש, מה היתרונות שלו וכמובן לעשות השוואת מחירים. סביר להניח שעד שתזמינו הדברה יעברו כמה ימים ובינתיים החרקים חוגגים. את החגיגה תוכלו לנצל לטובתכם כאשר תשימו לב היכן ריכוזי החרקים הגדולים ביותר, וכך תוכלו לדעת היכן רצוי לבצע הדברה.  רוצים לדעת אלו אזורים כדאי לבחון במיוחד הדברה אלקטרונית.

הדברה – כל המקומות המבטיחים

מאחורי הרהיטים

יש בתים שמקפידים על ניקיון מאחורי המקרר, אך הם נדירים ואפשר לספור אותם על אצבעות הידיים והרגליים. רוב הבתים מניחים למקרר לעמוד על מקומו בשלווה, וכך השטח תחתיו צובר אבק, חרקים וכל מיני נפלים שמתגלגלים תחתיו. אם תזיזו את המקרר תגלו עולם ומלואו, ולכן כדאי להקפיד לבצע הדברה גם תחתיו ולא רק באזורים אחרים ברחבי הבית. מלבד המקרר ישנם רהיטים כבדים נוספים אשר עובדים על אותו עיקרון. פסנתר, ארון או אפילו שידת תינוק הם מקום מפלט עבור חרקים ולכן חשוב להדביר תחתיהם כדי לסלק את כל החרקים מהבית.

אזורי הפתחים

חלונות, סדקים ואפילו הכיור שלכם הם פתחים דרכם יכולים לחדור חרקים מכל הכיוונים ובמלוא המרץ. בביוב מתגוררים כל סוגי החרקים, כך שהגיוני מאוד שאחד מהים יחליט לטפס דרך כיור האמבטיה ולפגוש אתכם פנים אל פנים. לכן כשתזמינו הדברה הקפידו לרסס ליד הפתחים וכך תוכלו למנוע ביקורים מיותרים אצלכם.

גינה

אמנם לא בכל בית יש גינה, אך הבתים שזכו לכך יודעים כי הצמחים כולם מושכים חרקים שנהנים לחיות לידם. העלים מספקים להם מזון ומקום מסתור מפני טורפים וכך הם יכולים לפרוח, לשגשג ולהתרבות. בתים בעלי גינה צריכים לזכור שאם חרקים חדרו אליהם הביתה, סביר להניח שהם הגיעו היישר מהגינה. לפני שבכלל ניגשים להדביר את חדר האמבטיה הקפידו להדביר את הצמחים שנמצאים אצלכם ממש מחוץ לחלון הדברה מהדור החדש הדברה אלקטרונית לעתיד חדש.