הדברה בקריות

הדברה עשרה כללים לבחירת חברת הדברה בקריות –

 נניח שגיליתם שבביתכם באזור הקריות  יש מזיקים וג’וקים שברצונכם להיפטר מהם, הדברה בקריות מתאימה יותר מאי פעם. אבי המדביר מבצע הדברה יעילה וממוקדת  רגע לפני ההדברה עצמה…..

 מה צריך לברר בשיחת הטלפון הראשונה לחברת הדברה בקריות 

ישנם כמה משתנים הקשורים לסוג ההדברה ומשפיעים על איכות, עלות ההדברה וההתארגנות של הלקוח לקראת פעולת הדברה בקריות.

 השטח הנצרך להדברה- האם מדובר בדירה פרטית, בית, חצר, מסעדה, עסק? מה גודל השטח, מה מספר החדרים בשטח עצמו שברצונכם לערות בהם הדברה.

האם ישנה יציאה לביוב, יציאה לגג או כל יציאה אחרת שמתוכה עלולים להגיע מזיקים ולכן צריך לבצע באזור זה הדברה ממוקדת.

 את מה אנו רוצים להדביר? אילו סוגי מזיקים מצויים בשטח? (פרעושים, תיקנים, חולדות, עכברים וכדומה).

 מי נמצא בבית? האם יש בבית תינוקות, חיות מחמד או אנשים בעלי רגישות רפואית כלשהיא שיתכן שרגישים לחומרי ההדברה.

 האם לחברת ההדברה ישנה אחריות הכוללת חזרה לבית הלקוח אם יש צורך ובדיקה מחודשת של בעיות ותקלות בתוף פרק זמן סביר של שנה לפחות.

 באיזו צורה להכין את הבית לפעולת ההדברה בקריות? האם יש צורך בהזזת רהיטים? בפינוי כלים או חפצים מסוימים?

 לגבי עלות ההדברה- המחיר הסופי נקבע בדרך כלל לפי גודל השטח שצריך טיפול וסוג ההדברה הספציפי. לא לשכוח לשאול האם המחיר המוצע הוא לפני מע”מ או שהוא מחיר סופי הכולל את תוספת  המע”מ.

 סוגי ההדברה- כיום קיימים בשוק ההדברה סוגים שונים של טיפול במזיקים. מהסוג הקלאסי (ריסוס והדברה רגילה) עד להדברה כימית, אורגנית וביולוגית , אשר בדרך כלל עושות שימוש בחומרים טבעיים, בשיטות פחות מזיקות לסביבה ולצומח.

 תו תקן- חומרי הדברה יכולים להיות מאד מסוכנים ולכן מעבר לאחריות של החברה עצמה חייב להיות תו תקן על החומרים שהחברה שמבצעת הדברה בקריות משתמשת בהם. תו התקן הוא גם ממשרד הבריאות וגם מהמשרד לאיכות הסביבה. עתה, לאחר שסקרנו בפירוט את כל השאלות והבירורים שעליכם לעשות,  הזמין הדברה